:: Kolejiště v atelieru (25.část) - tak jdeme opět na to :: (25.10.2012)

Z druhé strany u depa bude kolmý modul se zauhlováním a výtažnou kolejí. Trať bude pokračovat v oblouku do tvaru U s tím že na ni bude napojena smyčka modulovým rozhraním Fremo tak aby stanici bylo možné napojit na moduly kluků z klubu v Bubnech a stanice tím bude připravena na výstavu na jaře roku 2014.

Modul s depem má doděláno pár detailů, je nová provozní budova vzadu za točnou, která čeká na patinu. Tato budova je v interieru kompletně osvětlená a má vybavený interier ve všech místnostech.

Tady je staniční modul, který má v přední části zrcadlo místo pozadí. Vzniká dojem dlouhé stanice. Na část kde je zrcadlo budou navazovat další dva moduly.

Pozadí je stejné jako bylo kdysi ještě ve sklepě :)

Jednotlivé moduly teď uvidíte po částech. Rotunda má nově udělanou střechu. Zde ještě zbývá mnoho práce na zeleni a detailech.

V současné době probíhá elektrifikace stanice. Použijeme systém od firmy Viessmann. Práci na elektrifikaci popíšeme v dalším článku.

Na druhém modulu je kompletní zhlaví. Tady není zeleň žádná. V přední části bude traťovka, která bude oplocena novinkou od Model Scene.

Koleje jsou zasypány štěrkem. Osazeny jsou lampy a návěstidla.

Další modul má pouze přilepené koleje, je ale plně funkční z hlediska provozu.

Trolejové sloupy jsou osazeny zkušebně. Ve finále budou jinak a dále od sebe. Opět můžete vidět zrcadlo.

Teď se vrátíme zpět na první modul s depem. Jáma točny lehce zarůstá travou.

Je doplněna zeleň kolem traťové koleje. Trolejový sloup v pozadí bude vyměněn za nový s napínacím systémem.

Oddělení prostoru depa a stanice. Plot je hodně rozpadlý.

Patina v těchto místech je hotová.

V dolní části snímku začíná uhelná skládka. Ta bude přecházet na další modul, kde bude i zauhlování. Dvě koleje směřující k sobě budou spojeny výhybkou.

Tady je doplněno hodně zeleně.

Nově jsou instalovány makety vahadel u angličana.

Problém bude po těch letech trefit stejný vzhled i na dalších modulech :)

I odstavený vůz vše přežil v původním stavu. Akorát víc obrůstá zelení.

U schodů k vozu přibyly palety a tvárnice ke snadnějšímu přístupu.

Pod stromy za stavědlem jsme doplnili plevel a různé rostliny.

Tady to také trochu zarostlo.

Toto místo je už komplet hotové. Jen na šedé ploše zprava vedle stavědla bude kůlna a přidáme také sloupy trakčního vedení.

Detail koleje v depu se zbytky od oleje a šmíru.

Část plotu vedle depa.

Detail drátovodů. V době vzniku jsem musel vše nově vytvořit. Nebyly žádné lepty a laserované doplňky.
Následovat už budou další články s postupy úprav. Moc se těším na trolejové vedení.